Back from the suburbs


Skins Season 1 Episode 1 "Tony".

Sorry för den dåliga uppdateringen idag men kom precis tillbaka från Emilia och har ej haft tillgång till dator. Vi var bara hemma hos henne och satt mest och snackade. Händelselöst men trevligt ändå. Har precis börjat forsätta kolla på Skins så jag kan varva ner lite. Om ni inte har följt Skins kan ni göra det nu från blogg, WOW! Sorry, att jag tjatar om Skins hela tiden just nu men är lite besatt av serien. Liene länkade till min blogg idag så det är vi väldigt tacksamma för. Om jag har fått några nya läsare så vill jag bara säga att jag hoppas att ni vill fortsätta följa min blogg. Imorgon blir det plugg och så måste jag ändra mönster till en klänning som jag syr just nu. Nu är det back till Skins som gäller, sov så söt!


Comments
Postat av: michaela

Älskar headern men musiken krämde livet ur mej, hahah

2010-04-08 @ 10:28:45
URL: http://jagfarspader.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback