Major!

Nu är jag hos min moster ute i Danderyd. Kom på att jag glömde säga att jag träffade den förtjusande Johanne i eftermiddags. Vi tog ett par cigaretter och satt och små pratade lite. Vi bestämde att vi skulle träffas över lite vin på fredags, det ska bli jättekul tycker jag. Nu kan jag också avslöja min lilla hemlighet för dagen. Jag har fått ett till jobb. På måndag (officiellt men börjar jobba lite redan nu) börjar jag jobba på Camilla Wellton som säljansvarig, assistent inom produktion och personligassistent. Kul va? Jag, Jossan, Emilia, Fanny och Felicia var ju på hennes modevisning under fashion week (det kommer lite bilder här i bloggen). Efter visningen gick jag fram till Camilla och presenterade mig. Och så idag har jag varit på intevju och fått jobbet. Vi hade också en genomgång på arbetsuppgifter och vad som sker framöver. Jag är verkligen jätte glad för jag får jobba med det som jag älskar och det drygar dessutom ut min plånbok lite grann. Ska såklart fortsätta jobba för Nisch men kommer nu framöver att jobba för två företag, studera och drivet ett eget företag. Med andra ord, ett fullspäckat och stressigt år. Men det är ju precis så jag vill ha det. Nu ska jag researcha lite och sen blir det säng. Har mode och konfektion från tidig morgon till eftermiddag imorgon. Hörs snart!

 
Den bedårande Johanne. Visst är hon snygg? Ni skulle ha sett henne idag, tyvärr glömde jag min kamera så jag snodde bilden från hennes facebook.


Camilla Wellton
Den begåvade designern som jag från och med nu jobbar för.


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback