Lame fredag

Så nu är jag tillbaka i Tyresö. Resterande delen av skoldagen gick bra även fast den var väldigt seg. Har blivit dissade av tre styckan av mina vänner så det ser ut som att det kommer att bli en lame och långtråkig fredag. Jag får väl ta och spica upp den själv då. Vill bara ut och festa men det går ju inte så bra när man är själv. Saknar London där man kunde festa hela tiden. Fan vad jag vill tillbaka ditt. Hatar Sverige och alla som bor här. Men egentligen vart jag ju inte dissad av Johanne för hon är ju faktiskt sjuk. Önskar att Sara A var här men hon är Spanien. Om du läser det här Sara, så vill jag bara att du ska veta att jag tänker på dig och saknar dig jättemycket. Är det någon som ska göra något kul ikväll?


I also want to party!!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback