Boring...

Juist nu sitter jag i skolan och har f*cking svenska. Har jobbat hos Camilla hela förmiddagen och kom precis hit för ett par minuter sen. Tog bilder på hennes kläder för att kunna gör skissa av dem i illustrator. Sprang lite ärenden också och gjorde min första tabbe. Råkade köpa för långa skruvar till hennes bord så när vi skulle skruva fast benen gick skruvarna igenom bordsskivan. Inte så jätte populärt men Camilla skyllde på sig själv eftersom det var hon som skruvade. Pinsamt iallafall, om personalen på "Järnia" hade varit lite trevligare och hjälpsamare hade detta kunnat undvikas. Måste förmodligen sluta när som helst, beroende på hur uppmärksam svenskalärarinnan är. Sitter här med lameste uppgiften och flummigaste gruppen. Igår åkte jag och träffade Jossan efter skolan en stund. Jossan bjöd på middag och i övrigt satt vi mest och hängde. Ikväll skulle jag egentligen ha träffat kära vännen Johanne men hon har tyvärr blivit sjuk så det har blivit inställt. Jag är ändå ganska sugen på att hitta på något så om någon har lust att göra något så säg till. Ska eventuellt träffa Jeantte för en after-work iallafall. Måste sluta nu men hörs snart!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback