Bloggkatastrof

Det har blivit bloggkatastrof här i bloggen. Känns som om jag jobbar hela tiden just nu och då som sagt kan elller varken hinner jag att blogga. Finns ju i och för sig inte så mycket att säga om mitt privatliv ändå när jag bara jobbar hela tiden. Var ju som sagt här hemma med Diza igår. Vi satt mest pratade, höll på lite "hyss" och hade det kul. Hennes agressiva pojkvän/ex-pojkvän/dejt/KK/kompis/häng/m.m. (!?) kom och hämta henne vid midnatt. Imorse försov jag mig till skolan men åkte ändå ditt. Hann så att jag kunde vara med på den sista timmen men jag hade gjort lite "hyss" så jag pallade verkligen inte att gå in. Får lite dåligt samvete med tanke på att jag missat en del lektioner den här veckan på grund av mitt nya jobb. Ska iallafall ditt imorgon vid 09:00 men ska vidare till kontoret efter lunch. Slutade hyfsat okej idag (21:15) eftersom Camilla skulle på bio med någon vän. Åkte sedan tilll Bagarmossen för att möta upp Diza eftersom hon hade mitt bankkort. Har nu varit hemma i ca en timme och suttit och skissa men ska snart gå coh lägga mig. Hoppas allt ni som läser det här har det riktigt bra och njuter av hösten som håller på att fala in...whatta' f*ck, vet inte var det där kom ifrån...hur som helst, god natt!

Btw, alla veckans TheOnes2Watch kommer imorgon och den här gången lovar jag det!


Nja, riktigt såhär fint skissar jag inte än. Men snart så...


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback