Så har det blivit höst

Nu har Oktober kommit och därmed hösten. Det börjar bli ganska kallt ute, vilket i och för sig är skönt. Kan tyvärr inte ladda upp någrabilder just nu eftersom jag sitter vid macen. Borstar tänderna nu för att snart bege mig till jobbet. Man kan ju lika gärna jobba när det här sånt här väder. Efter jag inte betalt min telefonräkning än så har dem helt stängt av mitt abonnemang så jag använder ett annat mobilnummer tillsvidare. Fråga efter det så får ni det. Angående bloggandet så vet jag inte riktigt vad som har hänt, trodde att var en tillfällig svacka eftersom jag började jobba igen men har märkt att ajg blivit jätte dålig på det. Ska verkligen försöka blogga mer regelbundet. Modeveckorna med börjar leda på mot sitt slut och snart är även Paris fashion week över. Överlag är jag ganska besviken på spring/summer 2010. Det känns om många desigers inte hade fått någon inspirations alls. Ska iallafall publicera det bästa och en top 10 ranking snart men nu måste jag spotta ut!

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback