Mitt liv i bilder

Just nu är jag hemma hos Jessika och Ida ute i Tyresö. Ska snart till Trollbäcken för att hämta post och städa lite. Sen så är mina planer lite splittrade. Ska försöka träffa alla dessa under kvällen (helst innan det blir för sent):

#Malin
#Daniel
#Camilla
#Esin
#Moster

Avklarat
-Jessica
-Ida

Så mina planer har krockat lite med varandra. Får se snart exakt hur det blir! Här är senaste händelserna i bilder(VARNING för lamehet):


Fredrik downar en egenjord vodkadrink!


Liselotte och Fredrik posar i Fredriks lilla (micro-mini) studio. Kanske efter ett par drinkar...


Så här ser det ut runt min säng just nu. Resten av rummet ser ännu värre ut!


Söta Emilia bjöd mig på denna måltid. Otroligt onyttigt sjukt gott!


Min juklapp på 15 cm till Jossan. Dock uppskattades dem inte...


Stockholm by night!


Über söta lilla Sara!


Myskväll från igår, haha fetto! Nämen man måste få unna sig ibland...btw JAG LÄSER INTE ELLE!


Hahahhaha hungriga Ida har klippt sig Nick Carter-kort! Sexy!


Min lilla bäbis på 52.2 kg.


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback