Guten Nacht!

Känns faktiskt skönt att börja blogga regelbundet igen. Har liksom saknat det hela lite och nu har vi ca en månad av mitt liv som inte finns daterat, hmm världen går under (?). Nu framöver kommer jag ha lite mer dötid på dagarna (endast morgon, lunch och kväll) så nu ska jag sätta raketter i den här bloggen. Så vitt jag vet just nu är det bara nära och kära som läser bloggen men snart ska det vara ALLA. Vi satsar på 50.000 innan årets slut, känns som ett rimligt mål, right? Ajja hur som helst, nu är klockan 03:00 och eftersom jag har en del sysslor imorgon (prov i plugget, träffa Emilia och söka till universitet/högskolor med Michelle) får det nu blir "Kommisarie Lynley" tills jag somnar. Ska försöka återta vanan att blogga efter morgoncigaretten.

http://www.fashionisingpictures.net/photoshoots/70397frida4123442lo.jpg

Guten Nacht!

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback