Top 20 Female Models born in the 90's from - models.com (July 2009)



Nu har jag uppdaterat min youtube video för Juli månad på rankade modeller från models.com födda på 90-talet. Som ni vet tycker jag bäst om de ynre modellerna. Några små ändringar blev det sen Juni, däribland har Jourdan Dunn fått klättra upp vilket hon verkligen förtjänar. Dock är jag inte riktigt nöjd med models.com's ranking, t.ex. tycker jag Diana Fahrkulina, Taryn Davidson, Kate Somers, Kamila Filipcikova och Masha Tyeln borde vara rankade. Alla dessa modeller har gjort en hel del prestigefulla saker. Undrar egentligen varför Ranya Mordanova är rankad, en Givenchy Campaign, vad är det? Det är ju jätte bra men hon har inte gjort något mer. Dessutom har inte hon min favorit look. Tycker att det är lite komiskt hur models.com rankar och "unranker" modeller hela tiden. Listen borde vara Top 100 så blir den bättre.

Här är iallafall listan:

1. Toni Garrn
2. Karlie Koss
3. Anna Selezneva
4. Ymre Stiekema
5. Jourdan Dunn
6. Sigrid Agren
8. Jac Jagaciak
8. Ali Stephens
9. Karolin Wolter
10. Tanya Dziahileva
11. Amanda Laine
12. Irina Kulikova
13. Constance Jablonski
14. Karmen Pedaru
15. Anya Kazakova
16. Ranya Mordanova
17. Anabela Belikova
18. Myf Sheperd
19. Nimue Smit
20. Katie Fogarty

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback