Road trip!



Så klockan fem i eftermiddag bär det av mot Söderhamn och Stenö camping där vi ska campa i två dagar. Det ska bli skit skönt och komma iväg lite eftersom jag knappt har rört mig sen ankomsten från London. Jag ska se om det finns internet där så jag kan blogga annars får vi höras när vi kommer hem igen på torsdag. Eventuell åker jag vidare upp till Ry (Härnösand) och hälsar på min moster och morbror efteråt men det beror på. Undra nu vad man ska ha med sig? Blir nog bara de vanliga, väskan, kläder, tidningar, filmer och dator. Sen måste vi ju förbi bolaget så vi kan köpe öl/cider eller nått. Den är resan blev spontan och oplanerad men det kanske blir ännu roligare så. Vi får se, men jag lär ju kunna blogga på nått vis! Strax tillbaka...


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback