Nästan Klar

Nu är jag nästan klar med allt,  det enda som återstår är en del disk, men efersom diskmedlet tog slut så kan jag inte fortsätta mer inatt. Ligger just nu och kollar på "Hemsökta Hus" och försöker att bli trött så att jag kan sova. Tycker verkligen att den där blonda korthåriga tanten som skriker och låter jämnt är lite föröverdirven, kan inte låta bli att fnissa lite då och då.  En positiv sak är att jag äntligen börjar må lite bättre (Day & Night Nurses pillererna verkar ha gjort sitt jobb).
 
Om två timmar kommer Jossan och Martin hem från Gottland så imorgon, vare sig man vill eller inte, lär man ju få höra en massa saker som hänt under resan. Hoppas också att vi kommer iväg och ser "Harry Potter och Halvblodsprinsen" på bio. Känns konstigt att jag inte har sett den än, har varit på premiären av alla andra Harry Potter filmer (älskar Harry Potter). Det finns egentligen två anledningar till att jag inte har sett den än, den 14 Juli var det ju min födelsedag men eftersom vi skulle dricka och festa på kvällen kändes 23:59 visningarna samma kväll inte så lockade. Dagen efter på själva premiärsdagen hade jag börja bli sjuk och dessutom insåg jag hade jag ändå inte hade cash, synd så det sög ju.
Men nu ska jag ta och sussa!

God natt om någon läsar detta!

Comments
Postat av: HannahSthlm

Hehe..ja..LANVIN Bagen är lite dubbel;)



Ha en fin Söndag!

2009-07-19 @ 13:13:21
URL: http://www.hannahsthlm.se

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback