Piller-Jill




Okej, nu får jag lite ångest, isället för att städa Jossan's lägenhet som jag, inte bara mig själv, utan även henne har lovat, har jag istället suttit fast här vid datorn och surfat runt. Jag borde kunna skylla på att jag är sjuk...hmm..får nog ta tag i det där nu, håller ju ändå på att få liggsår. 

Nu snackar jag iallafall med Piller-Jill på Skype (Jill, alkohlist norrländska från London som älskar att supa och festa, träffades när jag skulle hyra ut ett skabbigt rum på Edgware Road och efter dess har vi supit ihop. Folk brukar säga att Jill är verklighetens Bridget Jones och att jag är den manliga motsvarigheten till Bridget Jones). Nu måste jag sluta och var alite mer social och sen diska...

Speak to you later!

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback