Hur F*n Ska Jag Ta Mig Hem?

Okej, jag vet att jag sa igår att jag skulle åka hem imorgon...och det hoppas jag verkligen på!! Men tyvärr verkade det som om jag hade glömt att det krävs pengar för att ta sig någonstans. Har fortfarande inte riktigt lyckats fixa det där med pengar. Jag har 10,95 SEK på mitt Nordea Visa-kort och 35 SEK på mitt MasterCard kreditkort, det kommer man ju jätte långt på (kanske ner för backen med lite prutning). Och så måste man ju såklart köpa cigaretter eftersom dessa också suggesivt börjar ta slut. Älskade lilla Emilia skulle ha hjälpt mig egentligen men hon dampade loss och vägrar nu ens svara på mina sms. Jag får väl, som sista utväg, vända mig till Hasse (Moster man) och ta ett litet oönskat lån. Ibland undrar jag verkligen själv vad jag tänker med, jag åkte hit upp med 138 SEK...fattade inte jag att det inte räcker till en biljett tillbaks? Hade jag tänkte att någon skulle hämta mig här uppe? Det är ju alltid lätt att vara efterklok men man börjar ju tvivla på sig själv...

Haha kom på en sak, min kära vän Sara (lillasyster till Jossan och bästa vän sen långt tillbaka), fick låna min mobil i ca två månader under våren/försommaren och idag när jag bläddrade runt bland mina bilder och videoklipp hittade jag en filmad porrfilm av antingen henne eller hennes pojkvän. Man såg iallafall en stor platt tv och en massa klipp på tjejer som gjorde oanständiga saker. Och såklart, någon som stönade i bakrunden (handjob varning)...inte nice Sara, se till så att du åtminstone tar bort privata videoklipp när du lånar andras mobiler. Dessutom var det inte första gången heller...

Nu ska jag kämpa lite till för att ta mig hem, hoppas ni som läser det här iallafall har det bra!



Dessa fick gärna vara mina just nu...


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback