Fortfarande Sjuk




Glömde nämna det igår men har varit ganska sjuk sen min 19-årsdag. Känns som jag har någon form av influensa (hostar, har ont i halsen, har feber, kallsvetas, m.m.), hoppas bara det inte är svininfluensan för då är man ju lite rökt. Läste i Expressen att den kommer att spridas snabbt i hösten och att 40 000 människor riskerar att dö bara i Sverige. Visste inte att den var så allvarlig. Tydligen kommer 15-49 åringar bli hårdast utsatta och det sägs också att arbetsmarknaden kommer bli i behov av mer arbetskraft, perfekt för mig att hitta ett jobb då, dvs. om jag inte hinner dö innan. Har iallafall tid hos doktorn 14.00 så hoppas någon vet vad det är och kan hjälpa mig. Nu ska jag dricka lite mer te och kolla onödigt skit på TV, ses snart igen!

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback