Dags nu då...



Pratade precis klart med Jill som skulle ut i Soho (London) för att festa. Sitter nu och halv sneglar på "101 Dalmatinerna", det är den otecknade versionen från 1996. Kom ihåg att jag hade den på VHS och älskade den.

Iallafall, som ni ser på bilden så är det en hel del disk (ligger mer i diskonen som inte syns och ute i vardagsrummet), så nu kan jag väl inte skjuta upp det något mera? Haha, vilken otroligt spännande lördag med barnfilm och städning...hade iallafall lite cyber förfest med Jill och lyckades trycka i mig en hel öl trots mitt tillstånd.

Innan jag börjar städa och försvinner i sisådär fyra timmar kan jag iallafall berätta något mer intressant; jag ska på jobbintervju på en modellagentur i Stockholm nu i veckan. Spännande va? Hoppas det blir något! Vet dock ej vad jag ska ha på mig...har ju verkligen inga snygga kläder alls...ajja det löser sig, vi hörs efter städningen!



Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback