Äntligen Sol

Sorry för att jag inte kunde uppdatera igår. Det har regnat här uppe ända fram tills idag då solen börjat titta fram. Igår åkte jag och MOster in till Härnösand och köpte ett par ni svarta "Tretorn Classic" gummistövlar som jag fick i födelesedagspresent. Sen åkte vi och storhandla och på kvällen vart det grillans strömming med Avokado. Hade jätte svårt att somna inatt, på grund av all mygg jag hade i sovrummet. Nu vaknade jag iallafall för ca en timmes sen och har ätit en gigantisk frukost. Bläddrade också i den värdelösa "Tidningen Ångermanalnd" medans jag avnjöt morgon cigaretten (största nyheter var att Härnösands teater fått nya stolar och att en äldre dam hade blivit bestulen på sina matkassar från Hemköp vid parkbänk). Nu ska jag föröska tvättavmin kläder eftersom ingeting är rent. Sen blir det en tur med båten och köpa jordgubbar. Ska även se om jag kan ladda upp lite bilder från allt.

Kram så länge...

Comments
Postat av: anonym vän

haahahha! det händer saker där uppe i härnösand hör jag...

2009-07-25 @ 18:47:09

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback