London Morning



Tja tja bloggen!!

Hahaha nu sitter jag som jag brukar göra på morgonarna i London. Jag sytar då på dem legendariska dagarna i flat 222 Edgware Road. Alla i hela fucking London visste allt om alla i den där lägenheten. Det händer än idag (senaste igår) att man pratar med någon som varit på festerna och eller vet vad det var för lägenhet. Det var sommaren 2008 och vi var några unga människor i 18-22 årsåldern som precis alla flyttat till London och spenderade sommaren tillsammans i vår första London lägenhet (=ruckel). Åhåhå, Amanda *småländsk accent* och Jeanette, om ni läser det här så ska ni veta att det är er tänker jag på nu när jag sitter här själv med lite musik, cigaretter och en flaska rosévin!


Comments
Postat av: Jeanette

Hahah.. åh gud vad sjukt allt va i flat 222 !! J

2009-12-06 @ 20:16:40

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback