Fucking Exhausted

Sorry för den dåliga uppdateringen men har inte haft tillgång/möjlighet till att blogga förän nu. Äntligen fredag! Är slut och sliten. Vart verkligen jättemycket den första veckan. En hel del drama också och redan få tagit emot ett antal utskällningar. Orkar dock inte gå in på allt i detalj. Har dessutom fått problem med boende eftersom en viss Fredrik plötsligt tvingar en att flytta ut på söndag (han ska till Sverige då) och jag inte som inte fått betalt än. Bernice har dock sagt att jag får betalt på torsdag eller fredag näste vecka men jag har bara fucking £23 kvar att leva på och betala boende för i en hel vecka. Ska be Gert att betala hostel i vecka så att jag åtminstone har tak över huvudet. Enough of that now. Igår var jag ute på någon modetillställning med våran praktikant Suzy som är jättetrevlig. Alltid kul att träffa nya människor, specielt när man är själv i London utan att känna många. Det var gratis drinkar till att börja med men sen började dem ta slut och baren vart allmänt seg. Tillslut tog dem till och med betalt för dem. Vi två gick till närmaste halal-affär och köpte whiskey och öl då som vi festade på resten av kvällen, haha, jag snodde till och med en öl. Men fan så mycket människor vi pratade med. Etfer man har blivit lite tipsy blir man ju social så vi snackade med en massa modemänniskor och det är ju det som är så bra med dem här festerna, man får träffa en massa intressant och viktiga människor. Träffade en del fotografer, stylister, designer, make-up artister och en och en elev från Central Saint Martins och London College of Fashion. Kul hade vi iallafall även fast tillställningen var ganska liten och att vart lite krux att ta sig hem. Nu sitter jag iallafall och letar hostels och hungrar ihjäl (haha har alltid fett att ta av). Skulle inte sitta fel med lite öl eller vin nu men jag måste spara mina sista pengar. Det är farligt att bo i London med för lite pengar i London.

Btw, min kameraskärm är trasig så bilderna är lite fuckade. Typiskt min karma att alla mina saker går sönder jämnt.


Våran söta praktikant Suzy. Hon vart ganska full...


Några av kreationerna skapade av House of Organazas team.


Lite modefolk. Dock var dessa klädda ganska random men det var som vanligt en hel del crazy människor också...minst fem modetransor och en hel del udda men coola modeoutfits!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback