Finally some spare time

Nu har jag precis anlänt hem till Fredriks lilla studio. Fick som vanligt jobba över en del. Starten på dagen var inte så bra eftersom jag till att börja med var en kvart försenad. Sen hade vi bett datorkillen att komma in för att installera och fixa massa datorsaker på min dator men det visade sig inte vara möjligt efterosm jag inte är admin på datorn. Tydligen kostar det £75 varje gång han kommer in så jag blev utskälld en andra gång. På råga till allt hade inte Bernice (mina kära chef) förstått att jag bara kunde jobba i tre månader till att börja med så då fick jag ta den värsta smällen. Utan tillgång till nödvändiga computer access (=möjlighet till att jobba effektivt) satt jag mest och gjorde små skitsaker ett par timmer. Senare mot eftermiddagen blev det stressigare igen och som ni ser kunde jag inte lämna kontoret förän 08:30 PM. Jag och Bernice joinade varandra från kontoret till Camden där hon skulle på en spelning och träffa Karen (top stylist och editor-in-chief of What!? Magazine). Nu sitter jag här helt själv (SKÖNT!) med några öl, cigaretter, The Verve i bakrunden och febrilt letar efter boende eftersom jag måste flytta ut nästa vecka. Önska mig lycka till, ni som älskar mig!



  


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback