Tillfällig lösning

Nu har jag iallafall löst situationen tillfälligt. Jag ska sova hos Gert ett par dagar tills jag så fort som möjligt har hittat ett permanent boende. Önskar verkligen att jag slapp men tak över huvudet är bättre än gatan och dessutom behöver jag ha tillgång till dator/internet konstant de kommande dagarna. Fick ett telefonsamtal från en man jag mejlat angående ett rum och en berättade att jag stod som två:a i kö till det rummet. Så nu håller vi tummarna igen. Annars känns det här bostadssökande ganska hopplöst just nu eftersom det finns så få boende men så många som söker nu. Alla ska ju börja studer eller jobba efter sommaren. Jag skulle egentligen ha jobbat och varit på möte nu i efermiddag/kväll men kom överens med min snälla chef att vi skulle ta det på onsdag istället. Imorgon blir det skola för första gången på nästan ett och halv år. Det ska faktiskt bli jätte kul. Efteråt ska jag dock ut och jobba lite. Fick även nyss reda på Sara är tillbaka till Stockholm efter att mer eller minde ha spenderat sommaren i Göteborg. Hon är påväg hit till Jossan och ska hjälpa mig med packningen lite grann. Har ju knappt sett henne nu i sommar så det ska bli kul att träffas. Sist vi talades vid hade hon varit aspackad i tolv timmar och talade göteborska så jag hoppas att hon är sig själv igen, de där lilla alkisen ungen! Jag har inte fått några kommentarer på den nya designen än, vad tycker ni egentligen?


Nåhåhå...mina små bebisar och systrar, Jossan och Sara.




Comments
Postat av: Anonym

Skitsnygg design! Saknar dig, det är fett tomt i lägenhete!!

2009-08-17 @ 20:59:12

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback