Solen Skiner, himlen är blå

Precis så är det nu, hoppas bara det inte blir för varmt idag. Vaknade vid 09:00 imorse och gick sedan direkt ut för en morgon cigarett i den fina trädgården. Har precis nu duschat, klätt på mig och ätit frukost. Nu ska jag strax börja gå mot bussen som först ska ta mig till skolan där jag ska hämta upp min rikskupong (haha fetto). Den första lektionen börjar inte förens klockan 14:50 så antingen blir det scouting ett par timmar eller hem till Jossan eftersom jag glömde kameran där igår. Hon är ledig idag och dessutom är hon skyldig mig 50 SEK. Har även ringt till försäkringsbolaget och anmält den f*ckade datorn, så om ett par dagar ska dem höra av sig. Hoppas det går fort, är i desperat behov av en egen dator. Jag får se vad som händer ikväll, blir ju lite rastlös när jag inte har mycket jobb eller skola. TheOne2Watch kommer lite senare så då får se vem det är vi ska hålla utsikt efter. Bloggar senare när jag har en dator igen.


Ja, Catherine, hoppas det inte blir för varmt idag...

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback