Snabb Update

Tänker köra en snabb update, har inte hänt så mycket men del bra grejer. Känns som att jag har blivit jätte dåligt på att uppdatera kontinuerligt. Igår vakande jag som sagt ganska sent och kom inte till skolan förän klockan 12:00. Satt och prata med Sandra, Elina och Michelle angående vårt UF-företag som vi har bestämt att starta. Klockan 13:00 var det tårtkalas (en vanlig sed på DG) i skolan men jag pratade istälett med en massa olika lärare om kurser och så. Efter skolan åkte jag in till stan och träffade Ajla (gick i samma årskurs som henne mellan 1-2:an). Passade även på att avnjuta en indisk lunch (tandori kyckling, ris och naanbröd) samt scouta. Dock gick inte scouting så bra och vid 17:00 var dags att åka och kolla på rummet. Rummet var jättefint, lite dyrt kanske men jag är ju ganska desperat nu så jag bestämde mig för att ta det, så från och med 1 September bor jag i Tyresö/Trollbäcken. Efteråt åkte jag till Jossan och betalade tillbaks pengarna som jag var skyldig henne samt umgick en stund. Senare på kvällen hade jag bestämt med Emilia att träffa henne och Amir så då bar åt mot Hägerstenåsen. Vi satt mest och kollade på en film och hängde allmänt. Det var också en hembeställd pizza och vitlöksbröd. Sova över hos Emilia så jag vart väckt klockan 07:30 för att hon skulle till jobbet. Stack tillbaks till Värmdö för att sova men det vart taldrig mer sömn så jag har varit vaken sen dess. Dock har jag fixat med en del saker så jag har inte riktigt hunnit uppdatera. Bland annat ringde jag Elgiganten eftersom dem hade sökt mig. Fick veta att det inte fanns några reservdelar till f*tt f*ck h*r a*us J*vla c* datorn och att den kunde skrotas gratis eller att jag fick betala en summa för att få tillbaka skiten. Whatta fuck liksom, dampade ur en stund och ringde sen försäkringsbolaget eftersom det var det ända sättet att få en ny dator/ersättning. Ska iallafall ringa tillbaks på måndag när jag har kvittot. Detta betyder att jag blir utan dator ett ta till vilket suger sjukt hårt och gör att jag vill utplåna hela Elgiganten. Ikväll tror jag att jag ska hem till Emilia igen och bara hänga. Orkar inte vara här ute och är dessutom förbannad och på dåligt humör. Ni får de senaste dagarnas bilder i ett bildcollage! (Se nästa inlägg) 

Btw en bra nyhet, förutom UF-företaget och boendet, är att jag har fått in min första scout (modell) på agenturen. Det var killen som jag och Maria scoutade häromdagen när jag sa att vi hittat två jättebra modeller. Publicerar bild, namn och info när han har hamnat på agenturens hemsida. Så det är jag iallafall glad över. Den andra socuten i mitt liv som blivit signad och den här är ruggit bra. Hoppas han får någon stor kampanj i framtiden, som Prada eller Gucci.

Comments
Postat av: Anonym

Vad roligt med den manliga modellen David! Kanske du kan hoka upp även han med mig.. haha

2009-08-22 @ 18:16:24
Postat av: Jeanette

Från Jeanette ;)

2009-08-22 @ 18:17:31
Postat av: David

Hahaha...vem är det? Träd fram ur den anonyma skugan!

2009-08-22 @ 18:17:48
URL: http://davidoff.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback