Ska Strax Fortsätta



Just nu är jag bara stressad, ledsen, arg och irriterad. Men förhoppningsvis går det över strax. Ska fortsätta på mitt inlägg strax så att jag kan skriva av mig lite. Här är iallafall en annan idé som jag fick; jag ska börja med en blogg-matdagbok från och med imorgon (inte för jag precis har råd att äta så mycket just nu). Jag behöver ju gå ner en del i vikt så jag någongång blir smal. Om jag skriver ner exakt allt jag äter (och inte ljuger) blottar jag ju det för andra och då blir jag mer pressad att äta mindre eller åtminstone tänka på vad jag äter. Önskar att man aldrig blev hunrig så att man slapp äta och kan bli smal. Just nu funkar inte ens cigarett-dieten eftersom jag inte har råd med cigaretter. Ibland suger verkligen livet...men iallafall från och med imorgon blottar jag exakt vad som går ner i halsen.




Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback