rich vs poor

Nu är jag tillbaka på Värmdö efter skol-/arbetsveckans första dag. Är ju som sagt egentligen ledig på måndagar men idag hade vi information om UF. Efter mötet satt jag och Michelle jobbade på hela dagen. Det gick ganska bra och vi hann fatta en del viktiga beslut vilket känns jätteskönt. Ikväll ska jag fixa lite med annonser för blocket eftersom jag måste sälja en massa designer saker för att at ha råd att kunna betala mina räkningar. Tänk er, förra året kunde man lätt spender 2000-4000 SEK per dag på en massa gott och fint (en del onödigt också) men nu måste man sälja allt man äger för att ha tak ovenför huvudet och mat på bordet. Tragiskt att jag är så dålig med personligekonomi. Men en sak ska ni iallafall vet, snart är jag på benen igen och då ska jag visa vad jag går för! I'm true mother fucking artist! Är snart tillbaka igen och ska senare visa er annonsen med allt jag säljer. Ni som handlar genom bloggen får ju såklart bloggrabatt.


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback