Onödig Update

Händer inte mycket just nu. Jossan och Martin är på middag hos Maria och jag halv sneglar på tv medans jag surfar runt. Ibland känns det verkligen inte som man har något liv (även fast det ärskönt att göra inget ibland). Undra om man ska dra ut eller nått men imorgon har jag som sagt jobbintervjun så det lär ju inte bli av. Sitter fortfarande och tänker på hur jag ska göra med bloggdesignen. Har ju som sagt en idé men ingen som kan hjälpa mig men snyggt ska det bli snart. Haha hittade denna blogg: http://szerafia.blogg.se/category/bloggkritik.html. Snacka om att ens orka liksom, även fast det är lite underhållande. Att surfa runt på en massa olika bloggar och hitta minsta lilla fel och ha en åsikt om allt. Dessutom kan ju människan inte ens skriva korrekt. Ajja nu ska jag sega vidare... 

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback