Norrisen Är I Sverige Igen

NU ÄR PILLER-JILL TILLBAKA FRÅN LONDON (Snackar med henne på telefon just  nu). Egentligen skulle jag ha träffat henne på Arlanda så vi kunde pimpla vin (gammla goda tider) men är ju som sagt pank...

Åsa ryckte in imorse också...tråkigt så henne ser man inte på ett tag, men i och för sig har hon varit ganska bitchig och konstig mot mig senaste tiden.

Iallafall, hände inte mycket igår, drack te och kollade på "Hemsökta hus" tills jag somnade vid tre. Vaknade klockan 11:45 idag och rusade iväg till kinan för att luncha med Gert. Fiskade även upp lite pengar till cigaretter så nu är man nöjd igen. Just nu händer inte mycket, tvättar och tråkar ut oss. Faktumet att vi bara har en dator och internet dessutom strullar gör att jag inte kan uppdatera så ofta som jag egentligen vill. Jag fick också reda på att jobbintervjun hade blivit flyttad till imorgon på grund av att företaget skulle ha en massa möten idag. Undrar vad man ska göra? Söka lite boende kanske?


Här är Jill nu (Arlanda)




 

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback