Mobilbloggande funkar inte

Har insett att mobilbloggande inte funkar. Satt på bussen för några timmar sen och mobilbloggade. Skrev ett utförligt inlägg om min dag men såg precis att det inte kommit fram (S/F-uck). Orkar inte skriva om allt men tänker sammanfatta det kort ändå. Skolan var bara skit och onödig, fattar inte ens varör jag dök upp. Vi höll bara på med att fixa med ettornas aktiviteter och sen åkte vi treor till Hellasgården och körde brännboll och kubb. Klockan 15:00 möte jag upp min chef (Maria) för scouting. Det gick jättebra, vi hittade en tjej och kille som verkligen var major. Nu gäller det bara att se vad som händer med dem. Vid 19:30, efter scouting och ett glas vin tillsammans, åkte vi till Textil Högskolans visning på Scandic hotell vid medborgarplatsen eftersom vi hade modeller i visning. Det gick bra för våra modeller och kläderna var väldigt kreativa. Efteråt åkte jag tillbaka till Gert, vid 22:00 tiden, och tog ett par glas vin (är inne på mitt sista just nu). Nu ska jag strax försöka sova eftersom jag ska upp imorgon (idag). Hoppas ni hade en bra dag!

Comments
Postat av: Elin

Var visningen bra? Jag skulle egenligen gått på den

2009-08-21 @ 11:47:41
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback