Miss Jourdan Dunn or should I say "Mother Jourdan"

Japp, det är sant. Den 19-åriga toppmodellen har chockat modevärlden med att avslöja att hon är gravid i femte månaden. Hon väntar barnet i December med sin pojkvän sen många år tillbaka. Dunn lägger nu den mycket framgångsrika modellkarriären på hyllan. Förhopningsvis inte för alltid men det lär ta sin tid innan hon kommer tillbaka. Eftersom hon är en av mina favorit modeller får hon en tribute:








Namn: Jourdan Dunn
Mått: 179/83/60/89cm/s39
Hår/Ögon: Svart/Brun
Född: 3 Augusti 1990, London, England
Upptäckt/Scoutad: Upptäckt på Primark i Hammersmith (London) 2006 vid 16 års ålder
Agenturer: Nathalie Models (Paris), Women Milan (Milano), Women Model Management (New York), Storm Model Management (London), Tracffic Models (Barcelona)
Jobb/Kampanjer i Urval: cK Calvin Klein F/W 09, Topshop S/S 09, Yves Saint Laurent (La Nuit de L'Homme Fragrance) S/S 09 (Yves Saint Laurent), Benetton S/S 09, United Colors of Benetton F/W 08, Topshop F/W 08, Benetton F/W 08, Gap F/W08
Models.com Rankning (080809): #15
Davidoff Rankar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Davidoff Kommenterar:
Mina absoluta svarta favorit modell. Så vacker, snygg och ett ansikte och kropp gjord för Fashion. Synd att hon är gravid, modebranchen förlorar ett stort och viktigt ansikte. Hoppas vi får se mer av henne i framtiden! Eller kanske av en yngre Dunn-modell...

Comments
Postat av: Max

Hejhej :D

Försökte maila...men funkade inte :P

Om du vill göra idolbild så skicka den till min mail så lovar jag att länka dig!

Kramkram

2009-08-09 @ 00:38:59
URL: http://vikenungen.blogg.se/
Postat av: Cajsa

jo det är helt okej med mig med.

photobucket.com sökte jag bara på youtube icon.. :)

2009-08-09 @ 00:44:32
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: camila

sv: tack så mkt din blogg är också fin :)

woopa är en hemsida där man får pengar gratis, lixom man gör ingenting eller jo man värver vänner & får pengar för det man klickar på erbjudanden( endast klickande ) & får pengar för det !

sjukt lätt o få pengar !

kan du bli medlem på min länk ? :)

2009-08-09 @ 11:24:17
URL: http://ccamiila.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback