Middag hemma hos Jossan och Martin

Nu börjar veckan första dag lida mot sitt slut. Jag kom till skola vid 12:45 och fixade lite saker som jag behövde orda. Sen åkte jag hem till Jossan för hämta min kamera och tandbroste. Vid 15:00 var jag tvungen att åka tillbaka till skolan eftersom jag skulle ha en engelska lektion 16:15. Det visade sig att vi var minst 45 stycken i klassen på en lärare. Kaos bröt ut när folk fick reda på att det kunde bli ytterliggare 20 stycken och att dem redan nu var tvungna att kapa ner klassen till 30 stycken. I vilket fall som helst varade bara lektionen i 10 minuter (vi fyllde bara i närvarorapporten). Lite dsåligt eftersom vissa av oss hade åkt ditt bara för engelskan och andra hade haft flera timmars glapp innan de senaste lektionen. Efter engelskan åkte jag in till city och möte upp min chef Maria för lite scouting. Vi hittade två tjejer, vilket den ena av dem redan var signad med en lite skit agentur. Den andra såg okej ut men borde i Spanien med sina svenska föräldrar. Vi hittade alltså inga stjäror. Just nu sitter jag hemma hos Jossan efter ha varit och handlat mat. Det blir pommes, grillad kyckling och beanaisesås till middag. Till efterätt blir det muffins och chips med dipp. Vi ska säkert dega ner oss med någon/några filmer till allt gott och fettigt. Hörs snart!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback