Lite dålig uppdatering

Sorry att jag inte uppdaterade igår kväll, men hade inte tillgång till någon dator. Träffade iallafall inte Angelica eftersom hon så snällt dissade mig som vanligt. Istället åkte jag förbi Eleonor på Söder en sväng och tog ett par glas vin innan hon skulle börja jobba vid 20:00. Det var trevligt att träffa henne, synd bara att vi inte hinner ses så ofta. Hon har en vit månad/period just så hon varken dricker eller gör andra saker. Lite tråkigt men hoppas hon är tillbaka snart. Efter det åkte jag till Värmdö där Gert och Ginger hade bjudit in gäster. Drack ett par glas vin där också innan jag gick och la mig. Vaknade ganska tidigt idag och satt mest sedan och segade. Stack in till stan vid 14:00 för att möta Jeanette i Tantolunden en stund. Hon var ganska bakis från igår så vi satt mest och små hängde medans hon åt. Vid 17:00 stack jag till Jossan's jobb (Stockholmmässan) och satt och väntade på henne i en timme. Hon slutade 18:30 och sen stack vi hem till henne där jag är just nu. Vi sitter bara och tråkar ut oss eftersom hon ska jobba imorgon. Jag ska åka till min moster igen om stund och sen får vi se vad som händer imorgon. Har iallafall inplanerat att träffa Åsa och Chaimae en stund. Har ni haft en rolig helg hittils?


Comments
Postat av: Anonym

HEj, Kan man skicka bilder till dej, om du kan avgöra om man har vad som krävs för att bli modell?

2009-08-29 @ 22:40:48

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback