Lame Kväll

Kvällen verkar inte bli som mycket bättre än tv, dator, äpple och tråkigt sällskap. Dessutom eftersom min dator är f*ckad så måste jag dela med Jossan vilket suger big time. Diza, Emelie, Lexi och några till skulle ut till Collage och festa. Önskar också att jag hade pengar och kläder så att jag kunde följa med. Vi bestämde iallafall att vi skulle föröska dra till Pride park och Pride's avslutningsfesten på Collage imorgon, inte för att jag kommer ha mer pengar då. Egentligen brukar jag uppskata lunga kvällar men nu är det bara tråkigt och stelt. Det är sådana här kvällar som man önskar man eget boende igen. Ska försöka bli trött och sova bort allt.

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback