Käkat lunch

Nu har jag avslutat dagens alla (två) lektioner. Idrottenns lektionen bestod av att Elin (lärarinnan) höll ett sedvanligt föredrag om kursplanering och mål, sjukt tråkigt. Är fortfarande kvar på skolan tills jag kommit på vad jag ska göra resten av dagen. Har messat min chef för att se om hon behöver mig. Är ganska trött min vill bara jobba en massa nu. Åkter jag till Värmdö finns det stor risk att jag inte tar mig tillbaka och jag pallar inte spendera resten av dagen där. Jag, Elina och Michelle har precis käkat lunch på McDonald's här i Sickla. Dem två har ett par fler lektioner i eftermiddag men just nu har dem ett par timmars uppehåll. Nu ska vi fortsätta planeringen av företaget.

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback