Jossan har köpt nya inventarier

Nu har jag varit ute och scoutat ine i stan. Det var helt dött ute, förmodligen efter som det är helgen före löning, så tyvärr hittade jag ingen. Gick bland annat inne på Zara för att söka lyckan och hittade då en rea hög där jag lyckades gräva fram två snygga svarta tröjor för endasr 79 SEK styck, riktigt kap. Jag som hatar och shoppa och speciellt till mig själv lyckades för än gåg skull hitta något snyggt som passade mig. Var även inne på Dressmann i Mölnvik (Värmdö) där Giger köpte ett par chinos, en t-shirt och en massa strumpor till mig - allt i svart. Ska försöka klä mig mer uppklätt och fashion nu ibland, eftersom jag jobbar inom mode och startat UF-företag. Just nu sitter jag hemma hos Jossan som har köpt ny tv-bänkar, vardagsrumsbord och en Samsung 50" tv. Dem ska köpa ny soffa nästa månad också så snyggt blir det.


Jossan är som valigt lat och äter hellre ostbågar än att hjälpa till.


Martin ville också ha lite medans han skruvade.



Maria körde precis hit.


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback