John Galliano Fall/Winter 2009-2010 Campaign




Jag vet inte precis om kläderna säljs så bra in den här kampanjen eftersom de knappt syns, men Mr Galliano säljer ju alltid sina kläder/kollektioner som ett koncept och en livsstil (eller snarare kanske man ska säga en värld), som alltid är kreativa, fantasifulla och dramatiserade. Han är en av min favorit designers och jag älskar både hans egna modehus samt när han designer för Christian Dior. Jag är inte så nöjd med valet av Linda Evangelista som modell men gillar bilden i sig. Jag blir alltid lika glad och nyfiken när jag ser en Galliano kampanj för dem sticker verkligen ut och har karräkter. Vilket han många gånger har blivit kritiserad för, så väl som hans design av kläder och kollektioner. Men jag älskar helt enkelt Galliano's underlig värld.

Fotograf: Julien d'Ys

Modell: Linda Evangelista
Davidoff Rankar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback