Vad f*n är det här?





Ja, det kan man verkligen fråga sig. Om ni tittar noggrant så ser ni att det är jättestor spindel (iallafall för att vara en kloak spindel i Sverige). Är inte särskilt rädd för småkrypp men hoppade till rejält när jag såg den i handfatetet (hemma hos min monster) när jag skulle tvätta händerna igår. Den var riktigt hårig och såg sådär ilsken ut som spindlar brukar göra. Stackarn kom inte upp heller. Nog talat om en spindel, efter skolan igår åkte jag Trollbäcken för att skriva på hyreskontraktet, betala hyran och få nycklar. Så nu är man inte bostadslös längra. Dock hade bådde boendet, hyran och läget kunnat varit bättre. Efteråt åkte jag som sagt till min monster där jag somnade riktigt tidigt. Hade planerat att se dokumentären om modehuset Chanel och Karl Lagerfeldt men somnade redan vid 22:00 iväntan på programmet, synd. Imorse vaknade jag vid 09:30 begav med sig mot stan där jag skulle träffa en kvinna som skulle köpa mitt gammla tennisracket (blev ju aldrig någonting av min förutspåtta "Björn Borg karriär"). Fick 400 SEK för det som ska gå till räkningar/skulder. Vid tolv möte jag upp Sandra, Elina och Michelle för att vi skulle kunna ha ett lunchmöte angående företaget. Det fick bli McDonald's, kanske inte det mest seriösa stället men det är gott, snabbt och billigt. Resterande dag på skolan arbetade jag med affärsplanen. Vid 17:45, som sista människorna på skolan, skildes jag och Elina. Jag åkte till Västertorp för att träffa Emilia. Hon gav mig tillbaka pengarna som hon var skyldig mig och bjöd mig på Pizza (ytterligare en onyttig dag). Ska sova här inatt så nu blir det te och någon "Beck" film. Guten nacht!

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback