Har träffat Harry Potter igen

Håller just nu på att rensa och packa min saker. Har insett att vi människor hamstrar alldels för mycket saker/onödiga saker. Har hittat en massa skit som jag undrar hur de ens hamnade bland mina grejer Jag tog inte ens med mig hälften av alla värdelösa ägodelar jag har (resten är kvar hos Jossan), men ändå är det hur mycket saker som helst. Man skulle nästan kunna ha en liten loppis. Någon som är intresserad av en Louis Vuitton eller Fendi neccesär? Överblivna ballonger från förra årets födelsedagskalas? Video med mig i en gammal Lasse Kühlers dansshow? Hur som helst har jag för en stund sen avnjutit en jättegod kyckling satay med ris till middag. På bussresan påväg tillbaka till Värmdö  från skolan träffade jag på "Harry Potter" (Daniel, ser exakt ut som Harry Potter), som glatt hoppade in brivid mig. Det är redan illa när man träffar lärare utanför skolan men gammla ex-lärare är värre. Han var iallafall vår lärare i Naturkunskap men fick sparken på grund ut av ett mass mejl angående den dåliga skolledningen som han skickade ut till alla elever. En underlig människa det där men trevlig och han gav mig ett MVG i naturkunskap för världens skit uppsats om modepälsar. Han var ganska nyfiken, började ställa en massa frågor om skolan och skolledningen. Tydligen jobbar han på muskgymnasiet i Liljeholmen just nu. Iallafall ska jag gå ut med Blixten nu och sen fortsätta med packningen. Ska träffa min nya hyresvärd imorgon och betala hyran, men flyttar inte in för en på måndag.


Comments
Postat av: Elin

Om du inte vill ha dina neccessärer så vet du vem du kan ge de till ;)



2009-08-26 @ 00:28:46
URL: http://elinfreiman.blogg.se/
Postat av: FRENCH SINGER

VI FÅR INTE PRATA UF !!!! DAVID

2009-08-26 @ 11:25:31

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback