Godmorgon!



Vaknade vid 10:30 och trodde klockan var minst 13:00 men vart på bra humör när jag insåg att jag inte hade sovit bort hela dagen. Tyvärr kunde jag inte uppdatera varken förän nu eller igår natt eftersom Jossan till varje pris skulle sova med datorn som har internet. Jag fick andra datorn som dessutom delar nätverkskabel med andra så det vart ca en timmes harpan och film tills den dog, kul  lördags natt. Måste försöka ta mig in till Sickla idag och lämna in min dator igen. Det lär ju ta minst en måndag igen. Man börjar ju undra om kvalitén och servicen, det är ju liksom tredje gången inom loppet av fyra månader som den är inlämnad. Nu ligger jag iallafall här med en kopp te och ska sega mig igen de första timmarna av dagen in det blir in till Tanto med förmodligen Jeanette och Diza. Försök vakna ni med och avnjut sången...haha...

Vi får höras strax igen!

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback