Förvarning

Nu är jag jättetrött och ska alldeles strax sova (har redan gått och lagt mig). Tänkte bara förvarna om att det kan bli dålig uppdatering imorgon eftersom jag förmodligen kommer att vara utan dator under hela dagen. Dagen börjar med att jag måste upp vid 07:00 eftersom jag börjar 09:00. Vi ska som sagt har friluftsdag och ha olika töntiga aktiviteter för dem nya ettorna. Klockan 15:00 slutar jag och då ska jag möta upp mina chefer för att scouta till ungeför 19:00. Då ska vi nämnligen på Textil Högskolans modevsning eftersom vi har en del modeller i visningen så det ska bli kul att se. Sen lär det ju antingen bli en drink efteråt eller tillbaka till Värmdö. Godnatt och så hörs vi ASAP imorgon!

P.S. Har fått en till lägenhetsvisning inbokad, nämligen på fredags ute på Tyresö. Vi håller såklart tummarna igen!

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback