Första skoldagen (gårdagen)

Började dagen med att försova mig trots att jag ställt i mobilens alarmklocka på att ringa X antal gånger. Det resulterade i att jag försenad kom inspringandes till skolans stora sal inför hela skolan, det var all eyes on me, pinsamt. Skoladagen var riktigt seg och onödig, 90% bestod åt att planer en aktivitet för ettornas friluftsdag imorgon. Innan lunchen träffade jag en ny jättetrevlig tjej vid namn Tova som jag hängde med resten av dagen. Vi drack några glasvin till lunch och trillade sedan in på skolan lite smått lulliga. Efter skolan (vid 15:00) åkte jag in till stan och scoutade en stund men hittade inte något. Åkte sen till Fridhemsplan och möte upp Emili, Fanny, Felicia och Therese på pizzeria. När dem hade ätit klart gick vi till Kronobergsparken där vi möte några pårökta killar som "vissa" av stod och snackade med i hundra år. Skit jobbigt att prata med människor som har rökt, det är bara okej när man själv gör det haha. När allas kissblåsor blev fulla gick vi hem till Felicia's fina lägenhet för att planer vad vi skulle göra aftonen till ära. Vi bestämde oss för att ringa Charlie (som jag och Therese träffade den där kvällen på stan) och det slutade med att vi (alla utom Felicia som kände sig dålig) åkte till hans pappas lägenhet i Solna festade. Efter en hel del tequila, vitt vin, cider och fyllemat beställde vi en onödigt dyr taxi (560 SEK) till Värmdö där vi alla slagade. Berusade som vi var lyckades vi väcka bägge hundarna och Gert som ingen av dem vart särskilt glada. Iallafall vaknade vi klockan 09:00 imorse och satte oss sedan i den fina trädgården och pratade sex i två timmar. Ginger, som inte alls var glad att jag tagit hit dem, körde dem sedan mot stan eftersom hon ändå skulle dit. Nu eftermiddag har jag inte gjort mycket eftersom varken min chef ringde och behövde mig och dessutom varit så trött. Egentligen skulle vi på en utställning om IKEA med skolan idag men jag pallade inte med så det vart en sjukanmälan skickad till Anna receptionen. Just nu sitter jag och klurar på om jag ska välja UF (ungt förtagande) eller projektarbete som storprojekt i år, eftersom vi måste välja något av dem innan fredag. Lutar mot UF eftrsom jag är grymt sugen på att starta eget företag och känner att det är min grej. Dock är det ganska svårt och för tillfället har jag varken pengar, tid eller samarbetspartners. Dessutom måste man vara tre-sju styckan i varje företag och det är bara jag just nu. Ska se om jag kan prata ihop mig med några. Har flera idéer men det lutar starkt åt en av dem. Kan inte avslöja vad det är förän jag har bestämt mig. Snart blir det grillad fläskkarré så jag måste kila iväg en stund. 


Mina nya klasskamrater, haha!


Elin Freiman var där.


Tova som kommer att bli min Agyness Deyn. Jättetrevlig och cool tjej.


Det snygga tjejgänget på pizzerian.


Fanny hade lungt snyggaste outfitten.


Party princesses...


Hot Babes!


Somliga var populära...


Vissa vart så pass tipsy att dem till varje pris skulle bära hatt...


Comments
Postat av: Elin

Snygg header du har David!



Haha guligt av dig att du länkade till mig. Bilden var ju inte så farligt fult som jag trodde.

2009-08-19 @ 21:44:09
URL: http://elinfreiman.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback