Fler läsare

Ska snart ner och ta upp mitt "skräp" som jag oförsiktigt och desperat slängde ut på golvet när jag letade efter kvittot till datorn. Kollade precis min besöskstatestik och såg till min lycka att jag börjar få alltfler frequent readers. Antar att de flesta är kompisar men om folk hjälper att åtminstone få minst tusen läsare till min blogg innan september är slut så lovar jag att sluta spamma facebook med min bloggadress. Det borde ju egentligen inte vara något problem, bloggen är ju major och fierce, right? Dock har jag blivit sämre på att uppdatera under vardagar men när jag har krävt en ny dator av Elgiganten blir det ändring på det. Har för en stund sen haft mitt sedvanliga dags fyllesnack med Jill. Som vanligt bamblar vi om ingenting och talar alltid engelska när vi är fulla (vilket någon av oss är varje dag). Saknar Jill och vårat häng med vinflaskor och annat smått och gått...får ta och åka upp till henne i Luleå (om hon inte kommer till Stockholm) innan vi ses tillsammans i London igen.



Nåhåhå...Jill ska alltid anstränga sig till max med vinet! Jill och vittvin, kan livet blir bättre än så? Till vänster ser ni modellen Daniel som vi brukade hänga med i London. 

Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback