Dags för Jobbintervju

Nu har jag vaknat igen efter ha tagit en power-nap på ca två och halv timme (somnade efter 09:40 nångång). Börjar nog ångra mig lite att jag var uppe så sent/tidigt för jag känner mig ganska sliten och skulle nog behöva sova ett par timmar till. Men efter en dusch lär jag känna mig som ny igen, iallafall för ett tag. Jag ska vara på Söder klockan 14:30 så jag måste börja bege mig om en timme vilket betyder att jag måste börja fixa mig nu. Efter jobbintervjun ska jag åka och lämna in datorn i Sickla och sen blir det nog raka vägen tillbaka för lite mer sömn (blir nog säker mer "fixa med bloggen" istället).

Vi får höras när jag kommer tillbaka och då får ni också vet hur det gick. Ha en bra dag så länge!



Hit ska jag nu (Mariatorget).

Comments
Postat av: sara

fin blogg! :D

2009-08-04 @ 14:20:39
URL: http://ssarasstille.blogg.se/
Postat av: S A N D R A T J U L I N S

Ha en bra dag! =)



Alla har vi varit små..

Känner du igen killen? < 3 http://sandratjulins.blogg.se/2009/august/alla-har-vi-varit-sma.html#comment

2009-08-04 @ 15:28:58

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback