Canon EOS 400D till salu

Som ni kanske förstår så åkte jag aldrig till Emilia. Det vart för sent (hon och Amir ska jobba imorgon) och dessutom hade jag inga rena kläder. Just nu tråkar jag ut mig men jag gillar att ha tråkigt ibland, ganska skönt och avslappnanade. Surfar runt lite på nätet och jobbar lite med UF-företaget. Ska snart kolla på någon film och gå och lägga mig även fast det är lite tidigt för en lördag. Imorgon ska jag förmodligen träffa Jossan som har köpt nya möbler till sin soffa. Ska bli intressant hur det/kommer ser ut. Ska även försöka scouta lite så jag tänkta gå upp ganska tidigt och satsa på att vara i stan vid 12. Eftersom jag inte har så mycket pengar just nu säljer jag min Canon EOS 400D systemkamera. Annons finns på blocket men du/ni kan köpa den av mig här på bloggen. Säg till om ni är intresserade!


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback