Back to reality

Vaknade redan 07:20 imorse eftersom jag har en hel del saker att uträtta. Idag är det ju först dagen efter semestern/lovet för många så nu är det back to reality som gäller. Många tycker nog att det ska bli jobbigt/tråkigt men jag ser fram emot det. Vad tycker ni om min musikspelare föresten? Snygg va? Har lagt in 26 grymma tracks som ni lyssna på medans ni läser min superblogg. Om ni trycker här kan ni också fixa en med egna låtar, det är väldigt enkelt och det finns fler olika utformningar på musikspelare att välja på. De allra flesta låtar finns också eftersom själva soundet är taget från youtube. Nu ska jag börja fixa med allt jag behöver göra idag men vi hörs strax! 


Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback