Äntligen Lite Bilder...

Nu fick jag äntligen sladd j*veln att funka. Tyvärr är inte min kamera så bra på min E71:a men här kommer äntligen lite bilder:



Jossan och Åsa vid våran farkost utanför Max Hamburgare i Uppsala.



I farkosten påväg mot Stenö camping med radio och Harry Potter i högsta hugget.

 

 Här på stranden vid Stenö camping. Jossan kan inte leva utan nallen...



Utanför vårat tält. Åsa tvivlar på något...men vad?



Morgon i Höga Kusten. Här är utsikten från balkongen. Vackert va?



Här är utsikten från terassen där frukosten ofta avnjuts. Till vänster skymtar man det gammla 50-tals huset. Här har man spenderat många sommrar och lov. Synd att det här var sista sommaren.



En svanfamilj kom besök när jag satt och rökte i en vik.



Så här såg det ut när jag åt surströmming. Som sagt luktade det än del och det var väldigt salt men äta gick det iallafall. Tyvärr kan ju inte jag äta de traditionella tillbehören så det blev pasta, gurka citron och såklart - tunnbröd med ost!



I väntan på bussen vid gammla hederliga Härnösands tågstation.



Therese posar med Charlie.



Jasmine som jag träffade på hemmafesten igår.



Diza och någon vid namn jag ej kommer ihåg utklädda till ninja turtles.
 





Comments

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback