Ändra Design

Jag har tänkt dem senaste dagarna på att ändra design på bloggen. Det Malin gjorde var ju bara en tillfällig lösning tills jag hade kommit igång med allt. Har en idé men det kommer ta tid, dessutom så är jag ju väldigt osäker på hur det funkar med koder och så (osäker....suger skulle man nog säga). Får se om jag får till det under dagen annars kommer det när jag får tag på någon som kan hjälpa mig.

Två roliga saker som hända kommande vecka:
#Piller-Jill kommer till Sverige efter nästan två år i London. Vi var ju party homies så vi ska försöka ses innan hon åker till Oslo. Kruxet är bara att hon bor i Luleå så egentligen har vi bara cirka tre timmar på Arlanda flygplats imorgon vilket jag är högst tveksam om jag kommer kunna närvara vid på grund av dålig ekonomi (vad kul det skulle vara om jag vann en resa, för jag skulle liksom inte ha råd att ta mig till flygplatsen). Men vi måste ses för hon har mitt Louis Vuitton-cigarettfordal och jag är skyldig henne £5...



#Nu har jag äntligen fått tiden för den spännande arbetsintervjun. Tyvärr kan jag inte säga för mycket om företaget och den aktuella positionen förän efter intervjun. Men det har iallafall med mode att göra...

question_mark.jpg image by tocjalung


I övrigt blir veckan tråkig, händelselös och ointressant som det brukar vara för oss kräftor enligt horoskopen. Ska fortsätta leta jobb, boende och gå på Academias kurs...swop life for the moment liksom!

BTW Imorgon rycker lilla Åsa in till lumpen. 11 förjävliga månader I Skövde väntar henne....push up, push up, don't stop, don't stop...mohaha...

Comments
Postat av: Cajsa

ok, lägger till dig nu också! :)

2009-08-02 @ 12:48:16
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: sannie

haft bra helg?

2009-08-02 @ 15:18:42
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Ämmah

Fin blogg :) Hur är det med dig?

2009-08-02 @ 16:24:19
URL: http://unikblondin.blogg.se/

Please Leave a Comment:

Name/Alias:
Remember Me

E-Mail: (Will Not be Published)

Your Blog:

Your Comment:

Trackback